Daisypath Friendship tickers

zaterdag 28 januari 2012

uilen ketting !

hoii !
ik had deze ketting nog nooit op mij blog gezet !
en eiglijk vind ik hem hee mooi!
ik ga vooral niet zeggen dat ik hem nieuw heb ,
want ik had hem vorig jaar al !
hahahaa .
daarom hierbij , zeg ik dat ik iets nieuws wil laten zien !
nouja goed !
ik heb dus een ketting van een uil !
uilen zijn / waren in
en dus ik moest er ook een !
ik ging naar de claire's
om te kijken of ze daar een uilen ketting  hadden
en dat hadden ze hahaha.
hij koste wel €9.00 euro , maar dat maakte mij helemaal niks
uit, dus ik had hem gekocht en droeg hem opschool , en zo een
meisje zei die gaan super snel kapot !
maar dat is helemaaal niet zo , dus als mensen dat tegen jou zeggen ,
is dat niet zo !

xisabella

1 opmerking:

  1. wat een mooie uil en nog bedankt voor het lenen gisteren
    xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen